Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18820
Назва: Роль і місце лекції у ВНЗ
Автори: Дейнека, Олександр Георгійович
Позднякова, Любов Олексіївна
Дата публікації: 2013
Видавництво: Українська державна академія залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Дейнека О. Г. Роль і місце лекції у ВНЗ / О. Г. Дейнека, Л. О. Позднякова // Підвищення рейтингу вищого навчального закладу : науково-методична складова : тези наук.-метод. конф. кафедр академії (4-5 грудня 2013 р.). - Харків : УкрДАЗТ, 2013. - С. 82-83.
Короткий огляд (реферат): Лекція є головним ланцюгом дидактичного циклу навчання. Її мета - формування орієнтованої основи для засвоєння студентами навчального матеріалу. Як свідчить досвід, відмова від лекції суттєво знижує науковий рівень підготовки студентів, порушує системність і рівномірність роботи протягомсеместру. Тому лекція продовжує залишатися провідною формою організації навчального процесу у ВНЗ.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18820
Розташовується у зібраннях:Підвищення рейтингу вищого навчального закладу: науково-методична складова

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дейнека.pdf229.02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.