Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18902
Назва: Індивідуалізація навчальної діяльності як важливий фактор підвищення її якості та мотивації студентів до навчання
Автори: Крихтіна, Неоніла Михайлівна
Дата публікації: 2013
Видавництво: Українська державна академія залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Крихтіна Н. М. Індивідуалізація навчальної діяльності як важливий фактор підвищення її якості та мотивації студентів до навчання / Н. М. Крихтіна //Підвищення рейтингу вищого навчального закладу : науково-методична складова : тези наук.-метод. конф. кафедр академії (4-5 грудня 2013 р.). - Харків : УкрДАЗТ, 2013. - С. 102-103.
Короткий огляд (реферат): Оновлення сфер життєдіяльності суспільства в Україні визначило необхідність зміни традиційних підходів до системи вищої освіти. Сьогодні надбані професійні знання є одним з важливих ресурсів, який повинен забезпечити розвиток нашого суспільства та реальну конкурентоспроможність держави. Саме виходячи з цього в системі вищої освіти України пріоритетними заходами стали вдосконалення змісту підготовки фахівців, форм і методів організації навчального процесу у ВНЗ, підвищення ефективності та якості навчання студентської молоді, які відповідають принципам Болонського процесу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18902
Розташовується у зібраннях:Підвищення рейтингу вищого навчального закладу: науково-методична складова

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Крихтіна.pdf228.56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.