Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18928
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДикань, Володимир Леонідович-
dc.contributor.authorЩербак, Валерія Геннадіївна-
dc.date.accessioned2024-01-06T13:59:27Z-
dc.date.available2024-01-06T13:59:27Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationДикань В. Л. Позиціонування транспортних підприємств за допомогою використання та розвитку власного бренд-капіталу / В. Л. Дикань, В. Г. Щербак // Комунальне господарство міст. Серія : Економічні науки. - 2007. - Вип. 78. - С. 137-143.uk_UA
dc.identifier.issn2522-1809 (print); 2522-1817 (online)-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18928-
dc.description.abstractПропонується методичний підхід щодо оцінки рівня розвитку та використання бренд-капіталу транспортних підприємств, яка відображає взаємозв’язки та взаємозалежності між найважливішими пропорціями структурного та організаційного капіталу та можливість їхнього чіткого позиціонування на ринках збуту послуг. У сучасних умовах для вдалого позиціонування будь-якого вітчизняного підприємства, в тому числі транспортного, на внутрішніх і зовнішніх ринках збуту транспортних послуг необхідним є вирішення проблеми розвитку власної торговельної марки з метою створення так званого "бренд-капіталу".uk_UA
dc.publisherХарківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетоваuk_UA
dc.relation.ispartofseriesЕкономічні науки;-
dc.titleПозиціонування транспортних підприємств за допомогою використання та розвитку власного бренд-капіталуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:2007

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Дикань.pdf141.55 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.