Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18928
Назва: Позиціонування транспортних підприємств за допомогою використання та розвитку власного бренд-капіталу
Автори: Дикань, Володимир Леонідович
Щербак, Валерія Геннадіївна
Дата публікації: 2007
Видавництво: Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова
Бібліографічний опис: Дикань В. Л. Позиціонування транспортних підприємств за допомогою використання та розвитку власного бренд-капіталу / В. Л. Дикань, В. Г. Щербак // Комунальне господарство міст. Серія : Економічні науки. - 2007. - Вип. 78. - С. 137-143.
Серія/номер: Економічні науки;
Короткий огляд (реферат): Пропонується методичний підхід щодо оцінки рівня розвитку та використання бренд-капіталу транспортних підприємств, яка відображає взаємозв’язки та взаємозалежності між найважливішими пропорціями структурного та організаційного капіталу та можливість їхнього чіткого позиціонування на ринках збуту послуг. У сучасних умовах для вдалого позиціонування будь-якого вітчизняного підприємства, в тому числі транспортного, на внутрішніх і зовнішніх ринках збуту транспортних послуг необхідним є вирішення проблеми розвитку власної торговельної марки з метою створення так званого "бренд-капіталу".
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18928
ISSN: 2522-1809 (print); 2522-1817 (online)
Розташовується у зібраннях:2007

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дикань.pdf141.55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.