Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18928
Title: Позиціонування транспортних підприємств за допомогою використання та розвитку власного бренд-капіталу
Authors: Дикань, Володимир Леонідович
Щербак, Валерія Геннадіївна
Issue Date: 2007
Publisher: Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова
Citation: Дикань В. Л. Позиціонування транспортних підприємств за допомогою використання та розвитку власного бренд-капіталу / В. Л. Дикань, В. Г. Щербак // Комунальне господарство міст. Серія : Економічні науки. - 2007. - Вип. 78. - С. 137-143.
Series/Report no.: Економічні науки;
Abstract: Пропонується методичний підхід щодо оцінки рівня розвитку та використання бренд-капіталу транспортних підприємств, яка відображає взаємозв’язки та взаємозалежності між найважливішими пропорціями структурного та організаційного капіталу та можливість їхнього чіткого позиціонування на ринках збуту послуг. У сучасних умовах для вдалого позиціонування будь-якого вітчизняного підприємства, в тому числі транспортного, на внутрішніх і зовнішніх ринках збуту транспортних послуг необхідним є вирішення проблеми розвитку власної торговельної марки з метою створення так званого "бренд-капіталу".
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18928
ISSN: 2522-1809 (print); 2522-1817 (online)
Appears in Collections:2007

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Дикань.pdf141.55 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.