Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18967
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНаумова, Олена Едуардівна-
dc.date.accessioned2024-01-08T11:12:21Z-
dc.date.available2024-01-08T11:12:21Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationНаумова О. Е. Шляхи підвищення рейтингу вищого навчального закладу на ринку праці / О. Е. Наумова // Підвищення рейтингу вищого навчального закладу : науково-методична складова : тези наук.-метод. конф. кафедр академії (4-5 грудня 2013 р.). - Харків : УкрДАЗТ, 2013. - С. 107-108.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18967-
dc.description.abstractПротягом останніх 10-15 років у різних країнах світу почали розробляти і широко застосовувати різноманітні методології та підходи до визначення рейтингів вищих навчальних закладів, або, як їх називають у Великій Британії, «таблиць лиг» (league tables). Така робота поступово почала виходити за національні рамки і все більше стала носити міжнародний характер. Визначення інтегрального показника якості діяльності вищих навчальних закладів, яким є їхній рейтинг, у першу чергу обумовлено необхідністю взаємного визнання навчальних програм і вузів у Болонському просторі. Також воно викликано потребами як ринку праці (для його орієнтації на випускників тих або інших вищих навчальних закладів), так і абітурієнтів та їхніх батьків під час вибору місця майбутнього навчання. Постійне визначення і опублікування рейтингів ВНЗ породжує здорову конкуренцію між ними, що сприяє підвищенню якості їхньої роботи.uk_UA
dc.publisherУкраїнська державна академія залізничного транспортуuk_UA
dc.titleШляхи підвищення рейтингу вищого навчального закладу на ринку праціuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Підвищення рейтингу вищого навчального закладу: науково-методична складова

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Наумова.pdf229.19 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.