Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18988
Назва: Деякі аспекти підготовки вступної компанії
Автори: Завгородня, Ніна Миколаївна
Дата публікації: 2013
Видавництво: Українська державна академія залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Завгородня Н. М. Деякі аспекти підготовки вступної компанії / Н. М. Завгородня // Підвищення рейтингу вищого навчального закладу : науково-методична складова : тези наук.-метод. конф. кафедр академії (4-5 грудня 2013 р.). - Харків : УкрДАЗТ, 2013. - С. 124-125.
Короткий огляд (реферат): ВНЗ – це важливий соціальний інститут, у якому створюються суспільні блага (освітні послуги) і нормативи, зразки поведінки, взаємин у колективі й із зовнішнім середовищем, зацікавленими сторонами (зовнішніми партнерами, клієнтами, органами влади й т.п.). Він є одним з основних ланок у ланцюзі соціалізації й самореалізації особистості. Престиж ВНЗ – це основа його розвитку, життєдіяльності, успіху. А один з основних критеріїв престижності ВНЗ – якість його абітурієнтів, студентів 1 курсу. Дуже важливо, правильно побудувавши вступну компанію, залучити у ВНЗ саме «своїх» абітурієнтів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18988
Розташовується у зібраннях:Підвищення рейтингу вищого навчального закладу: науково-методична складова

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Завгородня.pdf245.61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.