Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/19249
Назва: Про організацію контролю знань студентів з гуманітарних дисциплін
Автори: Количева, Тетяна Владиславна
Дата публікації: 2014
Видавництво: Українська державна академія залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Количева Т. В. Про організацію контролю знань студентів з гуманітарних дисциплін / Т. В. Количева // Проблеми управління та удосконалення якості підготовки фахівців. Інтеграція освіти, науки та виробництва - запорука ефективності навчального процесу : тези наук.-метод. конф. кафедр академії (3-4 грудня 2014 р.). - Харків : УкрДАЗТ, 2014. - С. 24-25.
Короткий огляд (реферат): Для організації об’єктивного контролю знань студентів необхідно чітко уявляти собі вимоги до знань і рівнів необхідної діяльності студентів. Вимоги до знань повинні бути такими. По-перше, це однозначність – тобто повинна існувати мета вивчення цієї дисципліни, яка б однаково була сприйнята всіма студентами. Особливо це стосується гуманітарних дисциплін, тому що для студентів технічних спеціальностей будь-яка дисципліна повинна мати практичну значущість. Також важливою вимогою є діагностичність, тобто можливість перевірки досягнення поставленої мети. Коли мова йде про гуманітарні дисципліни, слід особливо чітко формулювати думку, що закономірності, які існують у цих дисциплінах, зокрема філософські, можна побачити в реаліях життя. Ще однією вимогою до знань повинна бути значущість, тобто можливість студента відобразити те, що він отримав протягом навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/19249
Розташовується у зібраннях:Проблеми управління та удосконалення якості підготовки фахівців. Інтеграція освіти, науки та виробництва-запорука ефективності навчального процесу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Количева.pdf298.48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.