Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/19281
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПилаєва, Т. В.-
dc.date.accessioned2024-01-21T13:58:58Z-
dc.date.available2024-01-21T13:58:58Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationПилаєва Т. В. Використання кейс-технології дистанційного навчання / Т. В. Пилаєва // Проблеми управління та удосконалення якості підготовки фахівців. Інтеграція освіти, науки та виробництва - запорука ефективності навчального процесу : тези наук.-метод. конф. кафедр академії (3-4 грудня 2014 р.). - Харків : УкрДАЗТ, 2014. - С. 38-39.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/19281-
dc.description.abstractЗа визначенням ЮНЕСКО педагогічна технологія – це системний метод створення, застосування і реалізації усього процесу викладання і засвоєння знань з урахуванням технічних і людських ресурсів у їх взаємодії, що ставить своїм завданням оптимізацію форм навчання. В педагогіці виділяють чотири найважливіших технології дистанційного навчання: «кейс-технологія», TV-технологія, мережева та змішана технологія. Кейс-технологія полягає в наданні студентам освітніх інформаційних ресурсів у вигляді набору (кейсу), призначених для самостійного вивчення та використання різних носіїв інформації, спеціалізованих навчальнометодичних комплектів. Кейси розсилаються студентам адміністрацією закладу.uk_UA
dc.publisherУкраїнська державна академія залізничного транспортуuk_UA
dc.titleВикористання кейс-технології дистанційного навчанняuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Проблеми управління та удосконалення якості підготовки фахівців. Інтеграція освіти, науки та виробництва-запорука ефективності навчального процесу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Пилаєва.pdf296.01 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.