Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/19281
Назва: Використання кейс-технології дистанційного навчання
Автори: Пилаєва, Т. В.
Дата публікації: 2014
Видавництво: Українська державна академія залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Пилаєва Т. В. Використання кейс-технології дистанційного навчання / Т. В. Пилаєва // Проблеми управління та удосконалення якості підготовки фахівців. Інтеграція освіти, науки та виробництва - запорука ефективності навчального процесу : тези наук.-метод. конф. кафедр академії (3-4 грудня 2014 р.). - Харків : УкрДАЗТ, 2014. - С. 38-39.
Короткий огляд (реферат): За визначенням ЮНЕСКО педагогічна технологія – це системний метод створення, застосування і реалізації усього процесу викладання і засвоєння знань з урахуванням технічних і людських ресурсів у їх взаємодії, що ставить своїм завданням оптимізацію форм навчання. В педагогіці виділяють чотири найважливіших технології дистанційного навчання: «кейс-технологія», TV-технологія, мережева та змішана технологія. Кейс-технологія полягає в наданні студентам освітніх інформаційних ресурсів у вигляді набору (кейсу), призначених для самостійного вивчення та використання різних носіїв інформації, спеціалізованих навчальнометодичних комплектів. Кейси розсилаються студентам адміністрацією закладу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/19281
Розташовується у зібраннях:Проблеми управління та удосконалення якості підготовки фахівців. Інтеграція освіти, науки та виробництва-запорука ефективності навчального процесу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пилаєва.pdf296.01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.