Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/19297
Title: Обчислення точності прогнозування видів несправностей тягових редукторів електропоїздів
Authors: Бульба, Владислав Ігорович
Михалків, Сергій Васильович
Ходаківський, Олексій Миколайович
Issue Date: 2020
Publisher: Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна
Citation: Бульба В. І. Обчислення точності прогнозування видів несправностей тягових редукторів електропоїздів / В. І. Бульба, С. В. Михалків, О. М. Ходаківський // Проблеми механіки залізничного транспорту: Безпека руху, динаміка, міцність рухомого складу та енергозбереження : тези доповідей XV Міжнародної конференції. – Дніпро : ДНУЗТ, 2020. – С. 21-25.
Abstract: UA: Прогнозування технічного стану тягових редукторів електропоїздів здійснювалось припасованими ARIMA моделями з 80 % довірчим інтервалом з 72-ого ТО-3 і до наступного ПР-2. Після розбирання 14 тягових редукторів електропоїздів було виявлено п’ять видів несправностей. Незважаючи на вищу складність, відсутність автоматичного процесу підрахунку та необхідність здійснення декількох ітераційних процедур, підраховане найменше значення точності прогнозування ARIMA моделлю становить 91,4 %.
EN: The forecasting of the technical state of the traction gearboxes of electric trains was done by the fitted ARIMA models with an 80 % confidence interval for the period since the 71st 3 rd level maintenance up to the next 2 nd level current repair. After disassembling 14 traction gearboxes of electric trains the five types of faults were detected. Despite high complexity, the absence of the automatic process for the calculation and the necessity of performing several iterative procedures, the calculated minimum value precision of the ARIMA model forecasting is equal to 91.4 %.
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/19297
Appears in Collections:2020

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Бульба.pdf2.65 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.