Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/19314
Title: Фактори формування ринку транспортних послуг
Other Titles: Factors of transportation services market formation
Authors: Моржов, І. С.
Morzhov, I.
Issue Date: 2023
Publisher: Український державний університет залізничного транспорту
Citation: Моржов І. С. Фактори формування ринку транспортних послуг / І. С. Моржов // Інтелектуальні транспортні технології : IV міжнар. наук.-техн. конф. (27-28 листопада 2023 р.) : тези доповідей. - Харків : УкрДУЗТ, 2023. - С. 213-215.
Abstract: Фактори впливу на формування ринку транспортних послуг можна поділити на внутрішні та зовнішні, природні (географічне розташування, рельєф, погодні умови регіону, тощо) та антропогенні, що є наслідком діяльності людини. Всі ці фактори взаємопов’язані та так чи інакше впливають один на одного. Розвиненість місцевих технологій та виробничих можливостей чи можливість імпортувати їх ззовні дає можливість усунути природні перешкоди рельєфу чи додаткові витрати від погодних особливостей регіону. Реалізація інфраструктурних проектів потребує капіталовкладень та технічного потенціалу, проте може змінити напрямки основних вантажопотоків та пасажиропотоків. Яскравими прикладами у макроекономічних масштабах можуть слугувати Панамський чи Суецький канали. Кожний фактор може виявитися бар’єром чи стимулом. Як і фактори ці бар’єри чи стимули можуть мати природній чи антропогенний характер.
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/19314
Appears in Collections:Інтелектуальні транспортні технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Моржов.pdf589.75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.