Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/19459
Назва: Індивідуальні письмові завдання як засіб навчального процесу
Автори: Орлова, Вікторія Миколаївна
Єфіменко, Тетяна Іванівна
Дата публікації: 2014
Видавництво: Українська державна академія залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Орлова В. М. Індивідуальні письмові завдання як засіб навчального процесу / В. М. Орлова, Т. І. Єфіменко // Проблеми управління та удосконалення якості підготовки фахівців. Інтеграція освіти, науки та виробництва - запорука ефективності навчального процесу : тези наук.-метод. конф. кафедр академії (3-4 грудня 2014 р.). - Харків : УкрДАЗТ, 2014. - С. 94.
Короткий огляд (реферат): Індивідуальні письмові завдання займають важливе місце в процесі стимулювання практичної роботи студентів. На кафедрі, незважаючи на певний досвід проведення завдань, вони використовуються не на кожній дисципліні.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/19459
Розташовується у зібраннях:Проблеми управління та удосконалення якості підготовки фахівців. Інтеграція освіти, науки та виробництва-запорука ефективності навчального процесу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Орлова.pdf292.46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.