Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/19544
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗоріна, Олена Іванівна-
dc.contributor.authorАнтонова, Олександра Ігорівна-
dc.date.accessioned2024-01-29T15:34:51Z-
dc.date.available2024-01-29T15:34:51Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationЗоріна О. І. Застосування маркетингових принципів у роботі залізничного транспорту України / О. І. Зоріна, О. І. Антонова // Проблеми економіки транспорту : тези доповідей XІ Міжнародної наукової конференції (25.04. - 26.04. 2013 р.). – Дніпропетровськ : ДНУЗТ, 2013 р. – С. 44-45.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/19544-
dc.description.abstractЕкономічні реформи в України, в основі яких лежить трансформація адміністративнокомандної системи в ринкову, висувають нові вимоги до залізничного транспорту з метою зміцнення його конкурентної спроможності на ринку транспортних послуг. Маркетинг як найважливіший засіб конкурентної боротьби на сучасному ринку зменшує ризики при прийнятті управлінських рішень і сприяє поліпшенню якості життя населення. Завдяки маркетинговим підходам залізницям розвинених країн вдається знаходити «механізм» гнучкого пристосування до умов ринкових відносин, що постійно удосконалюються, оперативно реагувати на кон’юнктуру, знаходити методи реагування на попит.uk_UA
dc.publisherДніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазарянаuk_UA
dc.titleЗастосування маркетингових принципів у роботі залізничного транспорту Україниuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:2013

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Зоріна.pdf2.5 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.