Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/19544
Назва: Застосування маркетингових принципів у роботі залізничного транспорту України
Автори: Зоріна, Олена Іванівна
Антонова, Олександра Ігорівна
Дата публікації: 2013
Видавництво: Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна
Бібліографічний опис: Зоріна О. І. Застосування маркетингових принципів у роботі залізничного транспорту України / О. І. Зоріна, О. І. Антонова // Проблеми економіки транспорту : тези доповідей XІ Міжнародної наукової конференції (25.04. - 26.04. 2013 р.). – Дніпропетровськ : ДНУЗТ, 2013 р. – С. 44-45.
Короткий огляд (реферат): Економічні реформи в України, в основі яких лежить трансформація адміністративнокомандної системи в ринкову, висувають нові вимоги до залізничного транспорту з метою зміцнення його конкурентної спроможності на ринку транспортних послуг. Маркетинг як найважливіший засіб конкурентної боротьби на сучасному ринку зменшує ризики при прийнятті управлінських рішень і сприяє поліпшенню якості життя населення. Завдяки маркетинговим підходам залізницям розвинених країн вдається знаходити «механізм» гнучкого пристосування до умов ринкових відносин, що постійно удосконалюються, оперативно реагувати на кон’юнктуру, знаходити методи реагування на попит.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/19544
Розташовується у зібраннях:2013

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Зоріна.pdf2.5 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.