Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/19544
Title: Застосування маркетингових принципів у роботі залізничного транспорту України
Authors: Зоріна, Олена Іванівна
Антонова, О. І.
Issue Date: 2013
Publisher: Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна
Citation: Зоріна О. І. Застосування маркетингових принципів у роботі залізничного транспорту України / О. І. Зоріна, О. І. Антонова // Проблеми економіки транспорту : тези доповідей XІ Міжнародної наукової конференції (25.04. - 26.04. 2013 р.). – Дніпропетровськ : ДНУЗТ, 2013 р. – С. 44-45.
Abstract: Економічні реформи в України, в основі яких лежить трансформація адміністративнокомандної системи в ринкову, висувають нові вимоги до залізничного транспорту з метою зміцнення його конкурентної спроможності на ринку транспортних послуг. Маркетинг як найважливіший засіб конкурентної боротьби на сучасному ринку зменшує ризики при прийнятті управлінських рішень і сприяє поліпшенню якості життя населення. Завдяки маркетинговим підходам залізницям розвинених країн вдається знаходити «механізм» гнучкого пристосування до умов ринкових відносин, що постійно удосконалюються, оперативно реагувати на кон’юнктуру, знаходити методи реагування на попит.
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/19544
Appears in Collections:2013

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Зоріна.pdf2.5 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.