Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/19551
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗавгородня, Ніна Миколаївна-
dc.contributor.authorПчолін, Віктор Геннадійович-
dc.date.accessioned2024-01-30T03:14:19Z-
dc.date.available2024-01-30T03:14:19Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationЗавгородня Н. М. Місце критеріально-орієнтованого тестування в традиційній системі контролю знань студентів / Н. М. Завгородня, В. Г. Пчолін // Проблеми управління та удосконалення якості підготовки фахівців. Інтеграція освіти, науки та виробництва - запорука ефективності навчального процесу : тези наук.-метод. конф. кафедр академії (3-4 грудня 2014 р.). - Харків : УкрДАЗТ, 2014. - С. 120.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/19551-
dc.description.abstractШироке застосування тестування як методу контролю знань учнів та студентів почалося із середини XX сторіччя. З цього часу у педагогічній науці в західних країнах успішно розробляється спеціальна теорія педагогічних вимірювань (ТПВ) — Item Response Theory, відповідно до якої тестування має активно використовуватися як у методах навчання, так і у методах контролю знань.uk_UA
dc.publisherУкраїнська державна академія залізничного транспортуuk_UA
dc.titleМісце критеріально-орієнтованого тестування в традиційній системі контролю знань студентівuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Проблеми управління та удосконалення якості підготовки фахівців. Інтеграція освіти, науки та виробництва-запорука ефективності навчального процесу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Завгородня.pdf292.06 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.