Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/19552
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗінченко, Олена Євгенівна-
dc.date.accessioned2024-01-30T03:18:43Z-
dc.date.available2024-01-30T03:18:43Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationЗінченко О. Є. Вплив якості тестування на об'єктивність оцінювання рівня знань студента / О. Є. Зінченко // Проблеми управління та удосконалення якості підготовки фахівців. Інтеграція освіти, науки та виробництва - запорука ефективності навчального процесу : тези наук.-метод. конф. кафедр академії (3-4 грудня 2014 р.). - Харків : УкрДАЗТ, 2014. - С. 121.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/19552-
dc.description.abstractТестовий метод, який широко застосовується за кордоном і лежить в основі контролю оцінювання знань у Болонській системі освіти, є поширеним методом, що найбільш визнається нині. Головним недоліком контролю і оцінки знань за допомогою класичного іспиту є його необ'єктивність. На суб'єктивність може вплинути відвідуваність студента, наявність конспекту. Деякі викладачі дотримуються пропорційної системи виставляння відмінних і задовільних оцінок.uk_UA
dc.publisherУкраїнська державна академія залізничного транспортуuk_UA
dc.titleВплив якості тестування на об'єктивність оцінювання рівня знань студентаuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Проблеми управління та удосконалення якості підготовки фахівців. Інтеграція освіти, науки та виробництва-запорука ефективності навчального процесу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Зінченко.pdf291.8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.