Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/19552
Назва: Вплив якості тестування на об'єктивність оцінювання рівня знань студента
Автори: Зінченко, Олена Євгенівна
Дата публікації: 2014
Видавництво: Українська державна академія залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Зінченко О. Є. Вплив якості тестування на об'єктивність оцінювання рівня знань студента / О. Є. Зінченко // Проблеми управління та удосконалення якості підготовки фахівців. Інтеграція освіти, науки та виробництва - запорука ефективності навчального процесу : тези наук.-метод. конф. кафедр академії (3-4 грудня 2014 р.). - Харків : УкрДАЗТ, 2014. - С. 121.
Короткий огляд (реферат): Тестовий метод, який широко застосовується за кордоном і лежить в основі контролю оцінювання знань у Болонській системі освіти, є поширеним методом, що найбільш визнається нині. Головним недоліком контролю і оцінки знань за допомогою класичного іспиту є його необ'єктивність. На суб'єктивність може вплинути відвідуваність студента, наявність конспекту. Деякі викладачі дотримуються пропорційної системи виставляння відмінних і задовільних оцінок.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/19552
Розташовується у зібраннях:Проблеми управління та удосконалення якості підготовки фахівців. Інтеграція освіти, науки та виробництва-запорука ефективності навчального процесу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Зінченко.pdf291.8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.