Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/19555
Назва: Позитивний імідж Укрзалізниці як основа підвищення її конкурентоспроможності на ринку пасажирських залізничних перевезень
Автори: Наумова, Олена Едуардівна
Дата публікації: 2013
Видавництво: Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна
Бібліографічний опис: Наумова О. Е. Позитивний імідж Укрзалізниці як основа підвищення її конкурентоспроможності на ринку пасажирських залізничних перевезень / О. Е. Наумова // Проблеми економіки транспорту : тези доповідей XІ Міжнародної наукової конференції (25.04. - 26.04. 2013 р.). – Дніпропетровськ : ДНУЗТ, 2013 р. – С. 64-65.
Короткий огляд (реферат): В умовах реформування залізничної галузі однією з найактуальніших проблем є проблема підвищення конкурентоспроможності Укрзалізниці на ринку транспортних послуг. Особливо це важливо для пасажирських залізничних перевезень, оскільки на ринку пасажирських перевезень в Україні спостерігається значна конкурентна боротьба між видами транспорту, яка постійно загострюється.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/19555
Розташовується у зібраннях:2013

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Наумова.pdf2.58 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.