Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/19904
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКорінь, Мирослава Василівна-
dc.date.accessioned2024-02-06T05:20:41Z-
dc.date.available2024-02-06T05:20:41Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationСилабус з дисципліни "Економіка вражень". ІІ семестр 2023-2024 н.р. ; освітній рівень : перший (бакалавр) ; галузь знань : 05 Соціальні та поведінкові науки ; спеціальність : 051 Економіка ; освітня програма : Економіка підприємства (ЕП) / укладач М. В. Корінь. - Харків : УкрДУЗТ, 2023. - 9 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/19904-
dc.description.abstractВ умовах перевиробництва товарів на світовому ринку, що супроводжується жорстокою конкуренцією, для захоплення ринку необхідно не тільки випускати високоякісний товар за прийнятною ціною, але потрібно духовно задовольняти споживача, створюючи новий напрям в економічному розвитку – «економіку вражень споживача». Основними правилами успішної діяльності фірми є задоволеність споживача - перша та найголовніше умова успіху будь-якого підприємства; «немає керівника більш важливого, ніж споживач»; «цінність виробу» для споживача набагато легше підвищити шляхом підвищення якості та надійності, ніж зниження його ціни.uk_UA
dc.publisherУкраїнський державний університет залізничного транспортуuk_UA
dc.titleЕкономіка враженьuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:ОП "Економіка підприємства"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
силабус.pdf337.96 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.