Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/19904
Назва: Економіка вражень
Автори: Корінь, Мирослава Василівна
Дата публікації: 2023
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Силабус з дисципліни "Економіка вражень". ІІ семестр 2023-2024 н.р. ; освітній рівень : перший (бакалавр) ; галузь знань : 05 Соціальні та поведінкові науки ; спеціальність : 051 Економіка ; освітня програма : Економіка підприємства (ЕП) / укладач М. В. Корінь. - Харків : УкрДУЗТ, 2023. - 9 с.
Короткий огляд (реферат): В умовах перевиробництва товарів на світовому ринку, що супроводжується жорстокою конкуренцією, для захоплення ринку необхідно не тільки випускати високоякісний товар за прийнятною ціною, але потрібно духовно задовольняти споживача, створюючи новий напрям в економічному розвитку – «економіку вражень споживача». Основними правилами успішної діяльності фірми є задоволеність споживача - перша та найголовніше умова успіху будь-якого підприємства; «немає керівника більш важливого, ніж споживач»; «цінність виробу» для споживача набагато легше підвищити шляхом підвищення якості та надійності, ніж зниження його ціни.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/19904
Розташовується у зібраннях:ОП "Економіка підприємства"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
силабус.pdf337.96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.