Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/19910
Title: Концептуальна модель якості послуг зв’язку на залізничному транспорті
Authors: Дейнека, Олександр Георгійович
Позднякова, Любов Олексіївна
Басова, Дар’я Володимирівна
Issue Date: 2007
Publisher: Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна
Citation: Дейнека О. Г. Концептуальна модель якості послуг зв’язку на залізничному транспорті / О. Г. Дейнека, Л. О. Позднякова, Д. В. Басова // Проблеми та перспективи розвитку залізничного транспорту : тези доповідей 67 Міжнародної науково-практичної конференції (24.05.-25.05.2007 р.). – Дніпропетровськ : ДНУЗТ, 2007. – С. 321-322.
Abstract: Пропонована схема побудови моделі якості послуг зв'язку концептуально розбивається на три основні етапи. На першому етапі – підготовчому, проводиться збір і обробка фактичних даних і порівняння поточних показників з попередніми періодами для визначення «найвужчих» місць в системі надання послуг зв'язку залізниць. На цьому етапі визначаються параметри які надають вирішальне вплив на рівень якості послуг зв'язку. На нашу думку, такими параметрами є технічні характеристики надійності зв'язку з рухомими об'єктами.
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/19910
Appears in Collections:2007

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Дейнека.pdf1.75 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.