Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/19932
Title: Маркетингова логістика
Authors: Волохов, Володимир Анатолійович
Issue Date: 2023
Publisher: Український державний університет залізничного транспорту
Citation: Силабус з дисципліни "Маркетингова логістика". І семестр 2023-2024 н.р. ; освітній рівень : перший (бакалавр) ; галузь знань : 05 Соціальні та поведінкові науки ; спеціальність : 051 Економіка ; освітня програма : Економіка підприємства (ЕП) / укладач В. А. Волохов. - Харків : УкрДУЗТ, 2023. - 13 с.
Abstract: Маркетинг і логістика є тими сферами, які безпосередньо стосуються обслуговування клієнта через ідентифікацію і виконання його потреб. Бажання задовольнити зростаючі потреби клієнтів стає причиною значного розвитку логістики і маркетингу, що одночасно впливає на спосіб управління ланцюгом поставок, в якому конкурентоспроможними для клієнта стають, наприклад, час поставки, пунктуальність, допомога при розвантаженні і належний стан доставленого вчасно товару. Отже, здатність підприємства до обслуговування клієнта на рівні, який перевищує його очікування, є істотним елементом конкурентної переваги на глобальному ринку. Головне призначення цього курсу – формування знань про головні завдання, напрямки та функції маркетингової логістики в ринкових умовах. Курс «Маркетингова логістика» дозволяє сформувати абсолютно нове уявлення щодо проектування та управління каналами розподілу. Поєднання теоретичних положень й узагальнення практичного досвіду розкриває зміст проведення роботи у сфері управління маркетингових систем розподілу в сучасних умовах.
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/19932
Appears in Collections:ОП "Економіка підприємства"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
силабус.pdf714.01 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.