Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/20172
Title: Дослідження навантаженості зйомного модуля для довгомірних вантажів при перевезенні у складі комбінованого поїзда залізничним поромом
Other Titles: Research into the loading of a removable module for transportation of long freight in a combined train by the train ferry
Authors: Ватуля, Гліб
Ловська, Альона
Мямлін, Сергій
Павлюченков, Михайло
Vatulia, Glib
Lovska, Alyona
Myamlin, Serhii
Pavliuchenkov, Mykhailo
Keywords: зйомний модуль
динамічна навантаженість
міцність
стійкість рівноваги
залізнично-поромні перевезення
removable module
dynamic loading
strength
equilibrium stability
train ferry transportation
Issue Date: 2022
Publisher: Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Citation: Ватуля Г. Дослідження навантаженості зйомного модуля для довгомірних вантажів при перевезенні у складі комбінованого поїзда залізничним поромом / Г. Ватуля, А. Ловська, С. Мямлін, М. Павлюченков // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Серія: Динаміка і міцність машин. - 2022. - № 1. - С. 27-31.
Series/Report no.: Динаміка і міцність машин;
Abstract: UA: В статті наведено результати визначення навантаженості зйомного модуля для довгомірних вантажів при перевезенні у складі комбінованого поїзда залізничним поромом. Наведено результати математичного моделювання динамічної навантаженості зйомного модуля, розміщеного на вагоні-платформі при бортовій хитавиці залізничного порому. Враховано, що вагон-платформа жорстко закріплений на палубі і здійснює переміщення разом з нею. Переміщення зйомного модуля відносно рами вагона-платформи і вантажу відносно зйомного модуля не враховувалися. Розв’язок математичної моделі здійснено методом варіації довільних постійних та підтверджено шляхом розрахунку в програмному комплексі Mathcad.
EN: The article presents the results of determination of the loading of a removable module for transportation of long freight in a combined train by the train ferry. The article describes the results of the mathematical modelling of the dynamic loading on a removable module placed on the flat car during rolling motion of the train ferry. It suggested that the flat car was rigidly fastened and displaced together with the deck. The displacements of the removable module relative to the flat car frame and the freight relative to the removable module were neglected. The mathematical model was solved with the method of variation of constants and confirmed by means of calculation in Mathcad.
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/20172
ISSN: 2078-9130 (print)
Appears in Collections:2022

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vatulia.pdf509.11 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.