Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/2031
Назва: Методичні вказівки до написання курсової роботи з дисципліни "Маркетинг" для студентів спеціальності 6.030507 «Маркетинг» денної та заочної форм навчання та слухачів ІППК
Автори: Наумова, Олена Едуардівна
Дата публікації: 2015
Видавництво: Українська державна академія залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Методичні вказівки до написання курсової роботи з дисципліни "Маркетинг" для студентів спеціальності 6.030507 «Маркетинг» денної та заочної форм навчання та слухачів ІППК / укладач О.Е. Наумова ; кафедра маркетингу. - Харків : УкрДАЗТ, 2015. - 42 с.
Короткий огляд (реферат): Метою написання курсової роботи є подальша систематизація, засвоєння і поглиблення теоретичних знань, формування вмінь і навичок проведення самостійних досліджень з обраної галузі маркетингу, а також застосування одержаних знань та вмінь для рішення конкретної практичної задачі. Методичні вказівки призначені для студентів спеціальності 6.030507 «Маркетинг» денної та заочної форм навчання та слухачів ІППК.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/2031
Розташовується у зібраннях:2015

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Маркетинг 189.pdf605.16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.