Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/20402
Назва: Кінцево-елементне моделювання явища втрати стійкості безстикової колії зі змішаними підрейковими опорами
Автори: Лобяк, Олексій Вікторович
Орел, Євген Федорович
Дата публікації: 2008
Видавництво: Донецький інститут залізничного транспорту Української державної академії залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Лобяк О. В. Кінцево-елементне моделювання явища втрати стійкості безстикової колії зі змішаними підрейковими опорами / О. В. Лобяк, Є. Ф. Орел // Збірник наукових праць Донецького інституту залізничного транспорту. - 2008. - № 13. - С. 156-164.
Короткий огляд (реферат): На залізницях України в основному експлуатуються дві конструкції верхньої будови колії: безстикова колія на залізобетонних шпалах й ланкова колія на дерев’яних шпалах. В останній час через певні умови з’явилася „нова” конструкція верхньої будови колії з рейко-шпальною решіткою з дерев’яними й залізобетонними шпалами (в певному чередуванні). Тобто має місце конструкція верхньої будови з рейкошпальною решіткою зі змішаними підрейковими опорами, що визначається безліччю недостатньо вивчених нелінійних параметрів. Відомі аналітичні методи оцінки стійкості колії не завжди можуть забезпечити точне рішення такої задачі. У зв'язку із цим актуальними будуть представлятися розрахункові схеми, засновані на методах математичної фізики для рішення задач стійкості й геометричної нелінійності. Дана стаття присвячена питанням моделювання явища втрати стійкості колії із залученням ПК ЛІРА [1], заснованого на методі кінцевих елементів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/20402
ISSN: 1993-5579 (print)
Розташовується у зібраннях:2008

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лобяк.pdf614.77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.