Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/20455
Title: Дослідження навантаженості контейнера відкритого типу з енергопоглинальними складовими при перевезенні залізничним поромом
Authors: Ловська, Альона Олександрівна
Lovska, Alyona
Keywords: контейнер
динамічна навантаженість
моделювання навантаженості
залізничнопоромні перевезення
комбіновані перевезення
container
dynamic loading
loading modeling
rail-ferry transport
combined transport
Issue Date: 2023
Publisher: Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля
Citation: Ловська А. О. Дослідження навантаженості контейнера відкритого типу з енергопоглинальними складовими при перевезенні залізничним поромом / А. О. Ловська. // Наукові вісті Далівського університету. - 2023. - № 24.
Abstract: UA: В статті висвітлено результати досліджень навантаженості контейнера при перевезенні у складі комбінованого поїзда на залізничному поромі. Особливістю контейнера є те, що він виконаний відкритим та має випуклі стіни. Таке рішення дозволило збільшити його корисний об’єм на 8% у порівнянні з прототипом. Для зменшення динамічної навантаженості контейнера в експлуатації, зокрема при бортовій хитавиці залізничного порому, пропонується створення його каркаса із плоскоовальних труб, заповнених енергопоглинальним матеріалом. Для обґрунтування запропонованого рішення проведено математичне моделювання динамічної навантаженості контейнера, розміщеного на вагоніплатформі при перевезенні залізничним поромом. Для цього сформовано математичну модель, яка характеризує рух контейнера, розміщеного на вагоні-платформі при коливаннях залізничного порому. При цьому враховано, що контейнер встановлений на вагоні-платформі моделі 13-401, який закріплено на палубі залізничного порому “Герои Шипки”. Рух залізничного порому здійснюється акваторією Чорного моря.
EN: The article reflects the results of the study of the container load when transported as part of a combined train on the railway ferry. The peculiarity of the container is that it is made open and has convex walls. This solution allowed to increase useful volume by 8% compared with the prototype. For decreasing dynamic load of container in operation, in particular with onboard rolling of a railway ferry, it is proposed to make its frame out of plane-oval pipes, filled with energy-absorbing material. In order to justify the proposed solution, mathematical modeling of dynamic loading of container placed on flatcar during transportation by railway ferry is done. For this purpose, a mathematical model, characterizing the motion of the container placed on the flat wagon during the oscillation of the railway ferry, has been formed. It is taken into account that the container is placed on the flat wagon (model 13-401), which is fixed on the deck of railway ferry "Heroes of Shipka". The movement of the railway ferry is carried out by the water area of the Black Sea.
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/20455
ISSN: 2222-3428 (online)
Appears in Collections:2023

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lovska.pdf436.23 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.