Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/21053
Title: Економіка враження
Authors: Корінь, Мирослава Василівна
Issue Date: 2023
Publisher: Український державний університет залізничного транспорту
Citation: Силабус з дисципліни "Економіка враження". ІІ семестр 2023-2024 н.р. ; освітній рівень : перший (бакалавр) ; галузь знань : 07 Управління та адміністрування ; спеціальність : 075 Маркетинг ; освітня програма : Маркетинг (М) / укладач М. В. Корінь. - Харків : УкрДУЗТ, 2023. - 9 с.
Abstract: В умовах перевиробництва товарів на світовому ринку, що супроводжується жорстокою конкуренцією, для захоплення ринку необхідно не тільки випускати високоякісний товар за прийнятною ціною, але потрібно духовно задовольняти споживача, створюючи новий напрям в економічному розвитку – «економіку вражень споживача». Основними правилами успішної діяльності фірми є задоволеність споживача - перша та найголовніше умова успіху будь-якого підприємства; «немає керівника більш важливого, ніж споживач»; «цінність виробу» для споживача набагато легше підвищити шляхом підвищення якості та надійності, ніж зниження його ціни. Споживач виконує роль індикатора підприємницького процесу. Все те, що складає предмет діяльності підприємця, має право на реалізацію тільки у разі позитивної оцінки споживача. Підприємець при плануванні та організації діяльності не може ігнорувати настрої, бажання, інтереси, очікування, оцінки споживача. Споживачів не слід розглядати як «маси» або «суспільство», оскільки ні маси, ні суспільство нічого не купують. Продукти споживаються конкретними людьми. Коли підприємець, відволікаючись від властивостей нового товару, задає собі питання, для кого або для задоволення яких потреб потенційного покупця буде поставлена на ринок нова продукція, тільки тоді в центрі уваги опиняється споживач. В епоху загальної глобалізації виробництва, коли технологічні можливості компаній приблизно зрівнялися, арена конкурентної боротьби змістилася з області загальної якості товару в область максимально швидкого та повного задоволення індивідуальних побажань замовника. Перемагає не той, хто може якісно відреагувати на вимоги ринку в цілому, а той, хто при цьому враховує весь комплекс вимог кожного окремого клієнта.
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/21053
Appears in Collections:ОП "Маркетинг"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
силабус.pdf337.79 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.