Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/21065
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМкртичьян, Олена Миколаївна-
dc.date.accessioned2024-03-14T15:56:21Z-
dc.date.available2024-03-14T15:56:21Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationСилабус з дисципліни "Маркетингове планування". І семестр 2023-2024 н.р. ; освітній рівень : перший (бакалаврський) ; галузь знань : 07 Управління і адміністрування ; спеціальність : 075 Маркетинг ; освітня програма : Маркетинг / укладач О. М. Мкртичьян. - Харків : УкрДУЗТ, 2023. - 10 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/21065-
dc.description.abstractВ ринкових умовах господарювання перед всіма економічними суб’єктами постає питання мінімізації ризику при прийнятті управлінських рішень. Планування, як один з ключових етапів управління, спрямовано на зменшення ризику невизначеності при проведенні маркетингової діяльності зокрема. Керівникам та виконавцям необхідно чітко розуміти які перспективи очікують підприємство в майбутньому. З цією метою розробляються стратегічні та тактичні плани, які визначають основні заходи досягнення намічених результатів з мінімальними втратами.uk_UA
dc.publisherУкраїнський державний університет залізничного транспортуuk_UA
dc.titleМаркетингове плануванняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:ОП "Маркетинг"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
силабус.pdf554.61 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.