Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/21065
Назва: Маркетингове планування
Автори: Мкртичьян, Олена Миколаївна
Дата публікації: 2023
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Силабус з дисципліни "Маркетингове планування". І семестр 2023-2024 н.р. ; освітній рівень : перший (бакалаврський) ; галузь знань : 07 Управління і адміністрування ; спеціальність : 075 Маркетинг ; освітня програма : Маркетинг / укладач О. М. Мкртичьян. - Харків : УкрДУЗТ, 2023. - 10 с.
Короткий огляд (реферат): В ринкових умовах господарювання перед всіма економічними суб’єктами постає питання мінімізації ризику при прийнятті управлінських рішень. Планування, як один з ключових етапів управління, спрямовано на зменшення ризику невизначеності при проведенні маркетингової діяльності зокрема. Керівникам та виконавцям необхідно чітко розуміти які перспективи очікують підприємство в майбутньому. З цією метою розробляються стратегічні та тактичні плани, які визначають основні заходи досягнення намічених результатів з мінімальними втратами.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/21065
Розташовується у зібраннях:ОП "Маркетинг"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
силабус.pdf554.61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.