Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/21116
Назва: Інтернет технології в маркетингу
Автори: Гулай, Олена Сергіївна
Дата публікації: 2023
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Силабус з дисципліни "Інтернет технології в маркетингу". ІІ семестр 2023-2024 н.р. ; освітній рівень : другий (магістр) ; галузь знань : 07 Управління і адміністрування ; спеціальність : 075 Маркетинг ; освітня програма : Маркетинг / О. С. Гулай. - Харків : УкрДУЗТ, 2023. - 12 с.
Короткий огляд (реферат): Курс має на меті сформувати та розвинути наступні компетентності студентів: 1. Світогляд в області Інтернет технологій в маркетингу , здатність до розуміння актуальності використання маркетингових інтернет технологій в бізнесі; 2. Навчально-пізнавальну спрямованість (формування у студента зацікавленості про стан та перспективи розвитку маркетингових інтернет технологій, питання їх застосування на підприємстві 3.Розвиток креативно-складової комплексності для виявлення творчих можливостей та навиків у подальшому застосуванні теоретичних знань у практичному житті; 3. Комунікативність (розвиток у студента навичок роботи в команді шляхом реалізації групових проектів в області формування плану реалізації маркетингових інтернет технологій, вміння презентувати власний проект та кваліфіковано вести дискусію у досліджуваній сфері).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/21116
Розташовується у зібраннях:ОП "Маркетинг"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
силабус.pdf584.34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.