Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/21241
Назва: Управління якістю послуг
Автори: Панчук, Олексій Вікторович
Гарбуз, О.С.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Всеукраїнська громадська організація Асоціація технологів-машинобудівників України
Бібліографічний опис: Панчук О. В. Управління якістю послуг / О. В. Панчук, О. С. Гарбуз // Якість, стандартизація, контроль: теорія та практика: матеріали 23-ї Міжнародної науково-практичної конференції, 27–28 вересня 2023 р. – Київ: АТМ України, 2023. – С. 62-64.
Короткий огляд (реферат): Послуги як специфічний вид продукції стає частиною нашого життя і швидко розвивається. Незважаючи на спад виробництва у всьому світі економічно розвинуті країни збільшують обсяг послуг, оскільки виробники продукції все менше і менше задовольняються лише продажем своїх товарів, щоб існувала компанія вони надають послуги, в яких продукція є тільки компонентом.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/21241
Розташовується у зібраннях:2023

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Панчук.pdf1.84 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.