Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/21327
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРавлюк, Василь Григорович-
dc.contributor.authorRavlyuk, V.G.-
dc.date.accessioned2024-03-25T17:57:41Z-
dc.date.available2024-03-25T17:57:41Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationРавлюк В. Г. Дослідження особливостей виникнення дуального зносу колодок у гальмовій системі візків вантажних вагонів / В. Г. Равлюк // Прикладні науково-технічні дослідження: матеріали ІІІ міжнародної науково-практичної конференції (3-5 квітня 2019 р.). – Івано-Франківськ : Симфонія форте, 2019. – С. 213-215.uk_UA
dc.identifier.isbn978-966-286-154-9-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/21327-
dc.description.abstractВажливе значення для залізничної інфраструктури є зменшення собівартості перевезень. Технічний стан і надійність рухомого складу в цьому відіграє особливу роль. Його гальмове обладнання істотно впливає як на безпеку руху, так і на енергозаощадливість. Але нині спостерігається критична ситуація з ненормативним збиткоутворюючим зносом гальмових колодок у вантажних вагонах. У вантажних поїздах під час руху без гальмування масово відбувається шкідливе тертя схиленими та притиснутими до поверхні кочення коліс верхніми окрайками гальмових колодок. Таке тертя завдає значних збитків як для вантажних перевезень, так і залізничної галузі в цілому.uk_UA
dc.publisherАкадемія технічних наук Україниuk_UA
dc.titleДослідження особливостей виникнення дуального зносу колодок у гальмовій системі візків вантажних вагонівuk_UA
dc.title.alternativeStudy of dual wear features of the shoes brake of system transmission of freight wagonsuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:2019

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ravlyuk.pdf3.02 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.