Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/21327
Назва: Дослідження особливостей виникнення дуального зносу колодок у гальмовій системі візків вантажних вагонів
Інші назви: Study of dual wear features of the shoes brake of system transmission of freight wagons
Автори: Равлюк, Василь Григорович
Ravlyuk, V.G.
Дата публікації: 2019
Видавництво: Академія технічних наук України
Бібліографічний опис: Равлюк В. Г. Дослідження особливостей виникнення дуального зносу колодок у гальмовій системі візків вантажних вагонів / В. Г. Равлюк // Прикладні науково-технічні дослідження: матеріали ІІІ міжнародної науково-практичної конференції (3-5 квітня 2019 р.). – Івано-Франківськ : Симфонія форте, 2019. – С. 213-215.
Короткий огляд (реферат): Важливе значення для залізничної інфраструктури є зменшення собівартості перевезень. Технічний стан і надійність рухомого складу в цьому відіграє особливу роль. Його гальмове обладнання істотно впливає як на безпеку руху, так і на енергозаощадливість. Але нині спостерігається критична ситуація з ненормативним збиткоутворюючим зносом гальмових колодок у вантажних вагонах. У вантажних поїздах під час руху без гальмування масово відбувається шкідливе тертя схиленими та притиснутими до поверхні кочення коліс верхніми окрайками гальмових колодок. Таке тертя завдає значних збитків як для вантажних перевезень, так і залізничної галузі в цілому.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/21327
ISBN: 978-966-286-154-9
Розташовується у зібраннях:2019

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ravlyuk.pdf3.02 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.