Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/21352| Назва: | Комп’ютерне моделювання гальмівних механізмів вантажних вагонів |
| Автори: | Равлюк, Василь Григорович |
| Дата публікації: | 2017 |
| Видавництво: | Академія технічних наук України |
| Бібліографічний опис: | Равлюк В. Г. Комп’ютерне моделювання гальмівних механізмів вантажних вагонів / В. Г. Равлюк // Прикладні науково-технічні дослідження: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (5-7 квітня 2017 р.). – Івано-Франківськ : Симфонія форте, 2017. – С. 123. |
| Короткий огляд (реферат): | Результати всебічного аналізу роботи механізмів паралельного відведення гальмівних колодок від поверхні кочення коліс вантажних вагонів показали, що використовується для цієї мети застарілий та малонадійний пристрій. Після пробігу вагонів тільки 10-15 тис. км настає його відмова, тому гальмівні колодки некеровано звисають й починають терти по колесах під час руху без гальмування. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/21352 |
| ISBN: | 978-966-284-110-7 |
| Розташовується у зібраннях: | 2017 |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Равлюк.pdf | 3.25 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.