Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/21385
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРавлюк, Василь Григорович-
dc.date.accessioned2024-03-28T12:47:42Z-
dc.date.available2024-03-28T12:47:42Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationРавлюк В. Г. Експлуатаційно-статистичні дослідження ненормативного фрикційного зносу гальмових колодок вантажних вагонів / В. Г. Равлюк // Прикладні науково-технічні дослідження : матеріали ІV міжнародної науково-практичної конференції (1-3 квітня 2020 р.). – Івано-Франківськ : Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, 2020. – С. 213-217.uk_UA
dc.identifier.isbn978-966-640-483-4-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/21385-
dc.description.abstractАвтоматичні гальма є однією з основних складових частин сучасного рухомого складу, від рівня досконалості конструкції, ефективності й надійності роботи яких значною мірою залежить безпека руху поїздів, а також пропускна та перевізна спроможність залізниць. Аналіз безпеки руху у вагонному господарстві АТ «Укрзалізниця» за 2008- 2019 рр. [1] свідчить про те, що механічні системи гальм візків вантажних вагонів показують низьку надійність в нинішніх умовах і в більшості одиниць експлуатаційного вагонного парку перебувають у незадовільному стані. Виконаний у роботі аналіз взаємодії гальмових колодок у двовісному візку та експлуатаційно-статистичні дослідження дозволяють визначити напрямки удосконалення процесу відведення колодок від коліс і недопущення їх шкідливого тертя по колесах під час руху у поїздах без гальмування.uk_UA
dc.titleЕксплуатаційно-статистичні дослідження ненормативного фрикційного зносу гальмових колодок вантажних вагонівuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:2020

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Равлюк.pdf3.45 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.