Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/21902
Назва: Основи менеджменту та маркетингу
Автори: Сиволовська, Олена Вікторівна
Зоріна, Олена Іванівна
Дата публікації: 2023
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Силабус з дисципліни "Основи менеджменту та маркетингу". 2023-2024 н.р. ; освітній рівень : перший (бакалавр) ; спеціальність : 263 Цивільна безпека ; освітня програма : Безпека та охорона праці на залізничному транспорті / укладачі : О. В. Сиволовська, О. І. Зоріна. - Харків : УкрДУЗТ, 2023. - 13 с.
Короткий огляд (реферат): Слово «менеджмент» можна зустріти сьогодні не тільки в спеціалізованих виданнях з економіки та управління. Воно міцно увійшло в лексикон самих звичайних людей. Кожне підприємство, промисловий об'єкт, в т.ч. залізнична галузь, чи магазин потребує управління. Зазвичай, під поняттям «управління підприємством» ми розуміємо дії його керівника, що спрямовані на отримання певного результату. Людям, які не мають досвіду управління навіть двома-трьома підлеглими, нерідко буває незрозуміло, для чого взагалі потрібен менеджмент і навіщо цьому мистецтву доводиться тривалий час вчитися. Здавалося б, що тут складного: твої підлеглі працюють, а ти тільки ходиш і вказуєш, що їм потрібно зробити. Але для того, щоб дати правильне вказівку, потрібно розбиратися в суті процесів, що відбуваються, особливо коли це стосується такої складної галузі, як залізничний транспорт. Тобто, управління повинне бути ефективним, інакше воно втрачає сенс і замість користі приносить тільки шкоду. Менеджер у своїй роботі спирається на знання Маркетинг – це сьогодні одна з філософії ведення бізнесу. Даною філософії бізнесу дотримуються всі компанії з усіх країн світу, хоча не завжди знають про це. Свідомо даної філософії дотримуються ті, хто знає, навіщо потрібен маркетинг. Інші дотримуються скоріше несвідомо, але все одно дотримуються. Питання тільки в тому, наскільки сильно дотримуються. Одні компанії дотримуються мінімально, на 1%, а інші максимально, на всі 100%. Результати їх діяльності відповідні. Наприклад, якщо взяти компанії з найдорожчими брендами і проаналізувати їх стратегії, то виявиться, що чим вище компанія в рейтингу, тим більшою мірою вона застосовує маркетинг у своїй стратегії. Відповідно саме маркетинг як філософія бізнесу і дозволяє пробиратися вгору даного рейтингу. Компанії, які в своїй стратегії застосовують інші філософії більшою мірою, ніж маркетинг, виявляються не дуже успішними. Опора на маркетинг – єдино правильна стратегія.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/21902
Розташовується у зібраннях:ОП "Безпека та охорона праці на залізничному транспорті"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
силабус.pdf470.65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.