Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/22095
Назва: Аналіз міцності рами вагона-хопера двохсекційного з замкненою конструкцією хребтової балки
Інші назви: Analysis of the strength of the frame of a two-section hopper car with a closed center beam design
Автори: Фомін, Олексій Вікторович
Ловська, Альона Олександрівна
Fomin, O.
Lovska, A.
Ключові слова: транспортна механіка
вагон-хопер
несуча конструкція
оптимізація рами
навантаженість конструкції
міцність
transport mechanics
hopper car
basic structure
frame optimization
loading of the structure
strength
Дата публікації: 2022
Видавництво: National Technical University of Ukraine "Igor Sikorsky Kyiv Politechnic Institute"
Бібліографічний опис: Фомін О. В. Аналіз міцності рами вагона-хопера двохсекційного з замкненою конструкцією хребтової балки / О. В. Фомін, A. О. Ловська // Mechanics and Advanced Technologies. - 2022. - Vol. 6, no. 1. - С. 101-106.
Короткий огляд (реферат): UA: Забезпечення рентабельності залізничних перевезень та утримання їх лідерських позицій зумовлює необхідність введення в експлуатацію перспективних конструкцій рухомого складу. Такий рухомий склад повинен мати не тільки покращені техніко-економічні показники, а і забезпечувати мінімізацію порожніх пробігів. Тому створення перспективних конструкцій рухомого складу, призначених для одночасного перевезення різнотипних вантажів є досить актуальним питанням. Мета. Висвітлення результатів визначення міцності рами вагона-хопера двохсекційного з замкненою конструкцією хребтової балки при основних експлуатаційних режимах навантаження. Методика реалізації. З метою зменшення матеріалоємності рами вагона-хопера використано метод оптимізації за резервами міцності. Для цього здійснено розрахунок на міцність типової рами вагона-хопера за методом скінчених елементів, реалізованого в програмному комплексі SolidWorks Simulation. Для зменшення матеріалоємності рами вагона-хопера запропоновано використання прямокутного профілю для хребтової балки. Результати. Обґрунтовано використання прямокутного профілю для хребтової балки рами вагона-хопера. При цьому стає можливим зменшити її масу у порівнянні з типовим виконанням на 2,3 %. Результати розрахунків на міцність рами вагонахопера показали, що максимальні напруження в ній складають 341,5 МПа і не перевищують допустимих значень. Висновки. Проведені дослідження сприятимуть створенню напрацювань щодо проектування перспективних конструкцій рухомого складу, а також підвищенню ефективності експлуатації залізничного транспорту.
EN: . Ensuring the profitability of rail transportation and maintaining their leadership positions necessitates the commissioning of promising rolling stock designs. Such rolling stock should not only have improved technical and economic indicators, but also ensure the minimization of empty runs. Therefore, the creation of promising designs of rolling stock, designed for the simultaneous transportation of different types of cargo, is a very topical issue. Objective. Illumination of the results of determining the strength of the frame of a two-section hopper car with a closed center beam design under the main operating modes of loading. Methods. In order to reduce the material consumption of the frame of the hopper car, the optimization method for safety reserves was used. For this purpose, the strength of a typical frame of a hopper car was calculated using the finite element method implemented in the SolidWorks Simulation software package. To reduce the material consumption of the hopper car frame, it is proposed to use a rectangular profile for the center sill. Results. The use of a rectangular profile for the center beam of the hopper car frame is substantiated. At the same time, it becomes possible to reduce its weight by 2.3% compared to the standard version. The results of calculations for the strength of the hopper car frame showed that the maximum stresses in it are 341.5 MPa and do not exceed the permissible values. Conclusions. The conducted research will contribute to the creation of developments in the design of advanced rolling stock structures, as well as to increase the efficiency of railway transport operation.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/22095
ISSN: 2521-1943 (print); 2522-4255 (online)
Розташовується у зібраннях:2022

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Fomin.pdf849.03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.