Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/22186
Title: Визначення динамічної навантаженості та стійкості контейнера, розміщеного на рол-трейлері при перевезенні залізничним поромом
Other Titles: Determination of dynamic load and stability of a container placed on a roll trailer during transportation by railway ferry
Authors: Ловська, Альона
Фомін, Олексій
Скуріхін, Дмитро
Федосов-Ніконов, Дмитро
Рибін, Андрій
Lovska, Alyona
Fomin, Oleksij
Skurikhin, Dmytro
Fedosov-Nikonov, Dmytro
Rybin, Andrij
Keywords: контейнер
рол-трейлер
динамічна навантаженість
стійкість
модальний аналіз
залізнично-поромні перевезення
container
roll-trailer
dynamic loading
stability
modal analysis
rail-ferry transportation
Issue Date: 2020
Publisher: Державний університет інфраструктури та технологій
Citation: Визначення динамічної навантаженості та стійкості контейнера, розміщеного на рол-трейлері при перевезенні залізничним поромом / А. Ловська, О. Фомін, Д. Скуріхін, Д. Федосов-Ніконов, А. Рибін // Збірник наукових праць Державного університету інфраструктури та технологій. Серія : Транспортні системи і технології. - 2020. - Вип. 36. - С. 4-14.
Series/Report no.: Транспортні системи і технології;
Abstract: UA: Проведено визначення динамічної навантаженості контейнера типорозміру 1СС, розміщеного на рол-трейлері при перевезенні залізничним поромом. Встановлено, що при відсутності переміщень рол-трейлера відносно палуби та контейнера на рол-трейлері (І схема) максимальні прискорення, що діють на контейнер складають 0,33g. При відсутності переміщень рол-трейлера відносно палуби та наявності переміщень контейнера на рол-трейлері (ІІ схема) максимальні прискорення, що діють на контейнер дорівнюють 0,43g. Отримані прискорення враховано при дослідженні стійкості контейнера на рол-трейлері при перевезенні залізничним поромом. Встановлено, що стійкість контейнера на рол-трейлері з урахуванням типової схеми взаємодії (фітинговий упор – фітинг) для І схеми забезпечується при кутах крену до 270, а при ІІ схемі – до 250. Визначено власні частоти коливань контейнера, розміщеного на рол-трейлері при перевезенні морем. Проведені дослідження сприятимуть забезпеченню безпеки перевезень контейнерів на залізничних поромах морем, а також підвищенню ефективності функціонування комбінованих перевезень в міжнародному сполученні.
EN: The determination of the dynamic loading of a container of 1СС standard size, placed on a roll-trailer during transportation by a railway ferry, has been carried out. It was found that in the absence of movements of the roller trailer relative to the deck and the container relative to the roller trailer (I diagram), the maximum accelerations that act on the container are 0.33g. In the absence of movements of the roller trailer relative to the deck and the presence of movements of the container on the roller trailer (II diagram), the maximum accelerations that act on the container are equal to 0.43g. The resulting accelerations were taken into account when studying the stability of a container on a roll-trailer during transportation by a rail ferry. It has been established that the stability of a container on a roller trailer, taking into account the typical interaction scheme (fitting stop - fitting), for the first scheme is provided at roll angles up to 270, and for the second scheme - up to 250. The natural frequencies of vibrations of a container placed on a roll-trailer during transportation by sea have been determined. The research carried out contributes to ensuring the safety of container transportation by rail ferries by sea, as well as increasing the efficiency of the functioning of combined transport in international traffic.
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/22186
ISSN: 2617-9040 (print)
Appears in Collections:2020

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lovska.pdf2.06 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.