Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/22275
Назва: Про критичний стан із зносом і роботою гальмівних колодок у вантажних вагонах
Автори: Равлюк, Василь Григорович
Дата публікації: 2017
Видавництво: Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля
Бібліографічний опис: Равлюк В.Г. Про критичний стан із зносом і роботою гальмівних колодок у вантажних вагонах / В. Г. Равлюк // Проблеми розвитку транспорту і логістики: збірник наукових праць за матеріалами VII-ї Міжнародної науково-практичної конференції, Сєвєродонецьк-Одеса, 26-28 квітня 2017 р. – Сєвєродонецьк: СНУ ім. В. Даля, 2017. – С. 106-108.
Короткий огляд (реферат): Багаторічний досвід спостереження за роботою гальм у вантажних поїздах, всебічний аналіз стану та працездатності гальмівного обладнання й випадків відмови окремих його деталей в експлуатації вказують на суттєве погіршення надійності окремих, досить відповідальних його частин. Так через недосконалу конструкцію пристроїв відведення гальмівних колодок від коліс майже у кожному вантажному вагоні при відпущених гальмах колодки нахиляються й спираються верхніми краями на поверхні кочення коліс, чим створюють шкідливе тертя під час руху поїзда. Достатньо уважно придивитися до гальмівних колодок у вантажному поїзді, щоб пересвідчитись у тому, що значна їх більшість верхньою частиною спирається на колеса, від чого виникає стертість, яка збільшується в процесі експлуатації до 50-80 мм. У подальшому, і до повного зносу, ця частина колодок не приймає участь в гальмуваннях.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/22275
Розташовується у зібраннях:2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Равлюк.pdf2.08 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.