Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/22354
Назва: Сервіс на транспорті
Автори: Шульдінер, Юлія Володимирівна
Дата публікації: 2023
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Силабус з дисципліни "Сервіс на транспорті". І семестр 2023-2024 н.р. ; освітній рівень : перший (бакалавр) ; галузь знань : 27 Транспорт ; спеціальність : 275.02 Транспортні технології (на залізничному транспорті) ; освітня програма : Транспортний сервіс та логістика (ТСЛ) / укладач Ю. В. Шульдінер. - Харків : УкрДУЗТ, 2023. - 10 с.
Короткий огляд (реферат): Метою викладання навчальної дисципліни «Сервіс на транспорті» є вивчення підходів до сутності маркетингу та логістики, що передбачають орієнтацію їх діяльності на задоволення потреб споживачів як єдину можливість досягти цілей, пов’язаних з керуванням матеріальними потоками, одержанням прибутку, проникненням на нові ринки, розвитком виробництва. А також формування системи знань з маркетингової та логістичної діяльності підприємств, спрямованої на спроможність прийняття управлінських рішень та конкретних дій щодо розробки та управління товаром, ціноутворенням, розподілом та просуванням матеріальних потоків. Завдання дисципліни «Сервіс на транспорті» - вивчення попиту споживачів транспортних послуг (власників вантажів і пасажирів), отримання знань, що забезпечать досягнення переваги над конкурентами (якість перевезень, забезпечення менших строків доставки вантажів, забезпечення збереження вантажопотоку, розширення транспортноекспедиційних операцій, сервіс пасажирських перевезень). Після вивчення дисципліни фахівці повинні забезпечити певні обсяги перевезень вантажів і пасажирів за рахунок засвоєння необхідної долі транспортного ринку та організованої роботи всіх підрозділів логістичної системи. Ці питання особливо важливі на тлі чинних правових норм (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1556-18). Найбільш поширеними математичними методами, що використовуються при дослідженні маркетингових та логістичних технологій є теорія системного аналізу, теорія імовірності і математична статистика, теорія масового обслуговування, методи дослідження експериментальних даних. У процесі вивчення студент освоює методи логістичного управління матеріальними, інформаційними, фінансовими та сервісними потоками, розуміти послідовність їх формування, одержати знання щодо планування і регулювання матеріальними та супутніми логістичними потоками в умовах розвитку ринкових відносин, закономірності функціонування виробничої, складської, транспортної і торгівельної мережі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/22354
Розташовується у зібраннях:ОП "Транспортний сервіс та логістика"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
силабус .pdf401.21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.