Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/22384
Назва: Інновації як метод підвищення конкурентоздатності машинобудівних підприємств
Автори: Комарова, Ганна Леонідівна
Харченко, А.О.
Дата публікації: 2022
Видавництво: Асоціація технологів-машинобудівників України
Бібліографічний опис: Комарова Г. Л. Інновації як метод підвищення конкурентоздатності машинобудівних підприємств / Г. Л. Комарова, А. О. Харченко // Інженерія поверхні та реновація виробів: матеріали 22-ї Міжнародної науково-технічної конференції, 15–16 червня 2022 р. – Київ: АТМ України, 2022. – С. 59-62.
Короткий огляд (реферат): Конкуренція є основою ринкової економіки. Виробники подібної товарної продукції борються між собою за найкращі ринки збуту, використовуючи при цьому різні інструменти впливу – ціни, якість, диверсифікацію товару тощо. Конкурентоспроможність підприємства характеризує відмінну (переважну) межу підприємства від конкурентів у сфері задоволення потреб клієнтів. Конкурентоспроможність підприємства включає не лише зміну параметрів ціни та якості, а й охоплює рівень менеджменту, інвестиційний та інноваційний прогрес. Інновації на підприємствах – форма прояву науково-технічного прогресу на мікрорівні. Вони сприяють оновленню асортименту, підвищенню якості з метою задоволення вимог споживачів та максимізації прибутку організації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/22384
Розташовується у зібраннях:2022

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Комарова.pdf2.15 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.