Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/22514
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorФедченко, Ірина Іванівна-
dc.contributor.authorЦап, Олександр Іванович-
dc.date.accessioned2024-04-29T13:23:12Z-
dc.date.available2024-04-29T13:23:12Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationФедченко І. І. Статистичні методи контролю, як механізм підвищення якості продукції та послуг / І. І. Федченко, О. І. Цап // Інженерія поверхні та реновація виробів: матеріали 19-ї Міжнародної науково-технічної конференції, 20-24 травня 2019 р., м. Свалява. – Київ: АТМ України, 2019. – С. 176-178.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/22514-
dc.description.abstractОстанні роки відзначені безпрецедентним зростанням уваги до проблеми якості, що обумовлено конкурентною боротьбою в країнах з розвиненою ринковою економікою виникла необхідність розробки програм підвищення якості продукції та послуг. В зв’язку з цим необхідність мати об'єктивні показники для оцінки здатності підприємств та виробляти продукцію з якісними характеристиками, які повинні підтверджуватися сертифікатом відповідності продукції є важливим.uk_UA
dc.publisherАсоціація технологів-машинобудівників Україниuk_UA
dc.titleСтатистичні методи контролю, як механізм підвищення якості продукції та послугuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Федченко.pdf1.31 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.