Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/22514
Назва: Статистичні методи контролю, як механізм підвищення якості продукції та послуг
Автори: Федченко, Ірина Іванівна
Цап, Олександр Іванович
Дата публікації: 2019
Видавництво: Асоціація технологів-машинобудівників України
Бібліографічний опис: Федченко І. І. Статистичні методи контролю, як механізм підвищення якості продукції та послуг / І. І. Федченко, О. І. Цап // Інженерія поверхні та реновація виробів: матеріали 19-ї Міжнародної науково-технічної конференції, 20-24 травня 2019 р., м. Свалява. – Київ: АТМ України, 2019. – С. 176-178.
Короткий огляд (реферат): Останні роки відзначені безпрецедентним зростанням уваги до проблеми якості, що обумовлено конкурентною боротьбою в країнах з розвиненою ринковою економікою виникла необхідність розробки програм підвищення якості продукції та послуг. В зв’язку з цим необхідність мати об'єктивні показники для оцінки здатності підприємств та виробляти продукцію з якісними характеристиками, які повинні підтверджуватися сертифікатом відповідності продукції є важливим.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/22514
Розташовується у зібраннях:2019

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Федченко.pdf1.31 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.