Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/22788
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПанченко, Сергій Володимирович-
dc.contributor.authorЛовська, Альона Олександрівна-
dc.contributor.authorРавлюк, Василь Григорович-
dc.contributor.authorPanchenko, S. V.-
dc.contributor.authorLovska, A. O.-
dc.contributor.authorRavlyuk, V. G.-
dc.date.accessioned2024-05-05T18:23:56Z-
dc.date.available2024-05-05T18:23:56Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationПанченко С. В. Інноваційна механічна гальмова система візка - шлях до убезпечення руху поїздів / С. В. Панченко, А. О. Ловська, В. Г. Равлюк // Інтелектуальні транспортні технології: тези доповідей III міжнар. наук.-техн. конф. (22-23 листопада 2023 р.). - Харків: УкрДУЗТ, 2023. - С. 39-41.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/22788-
dc.description.abstractУтримання конкурентоспроможності залізничного транспорту зумовлює необхідність впровадження заходів, спрямованих на підвищення ефективності його експлуатації. Одним із найбільш визначальних факторів при цьому є забезпечення безпеки руху поїздів. Відомо, що надійність роботи гальмового обладнання має визначальну роль в даному питанні. Аналіз технічного стану механічної частини гальм дозволив встановити, що спостерігається критична ситуація з ненормативним зносом композиційних гальмових колодок у вантажних вагонах. Під час руху без гальмування масово відбувається шкідливе тертя верхніх кінців колодок по поверхнях кочення коліс вантажних вагонів. Причиною цього є недосконала конструкція гальмової важільної передачі (ГВП) візка у якої через пробіг 3 ‒ 5 тис. км вагона відбувається відмова пристрою для рівномірного відведення гальмових колодок. Це спричиняє значні збитки як для вантажних перевезень, так і залізничної галузі в цілому. У зв’язку з цим в АТ «Укрзалізниця» і країнах де використовуються трьохелементні візки, виконуються роботи стосовно підвищення надійності гальм за рахунок модернізації елементів їх механічної частини, а також здійснюється удосконалення системи технічного обслуговування та ремонту гальмового обладнання вагонів.uk_UA
dc.publisherУкраїнський державний університет залізничного транспортуuk_UA
dc.titleІнноваційна механічна гальмова система візка - шлях до убезпечення руху поїздівuk_UA
dc.title.alternativeInnovative mechanical brake system of the trolley - the way to securing train trafficuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Рухомий склад нового покоління: із ХХ в ХХІ сторіччя

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Панченко.pdf749.74 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.