Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/22796
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛовська, Альона Олександрівна-
dc.contributor.authorФомін, Олексій Вікторович-
dc.contributor.authorСкуріхін, Дмитро Ігорович-
dc.contributor.authorРибін, Андрій Вікторович-
dc.date.accessioned2024-05-06T07:42:38Z-
dc.date.available2024-05-06T07:42:38Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationОсобливості динамічної навантаженості напіввагона з пружно-фрикційними складовими в рамі / А. О. Ловська, О. В. Фомін, Д. І. Скуріхін, А. В. Рибін // Транспорт: наука та практика: матеріали I-ї Всеукраїнської науково-практичної конференції, 27 травня 2022 р. – Сєвєродонецьк: СНУ ім. В.Даля, 2022. – С. 84-86.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/22796-
dc.description.abstractПерспективи розвитку транспортної інфраструктури зумовлюють необхідність підвищення ефективності експлуатації залізничного транспорту, який вже тривалий час є її провідною галуззю. При цьому особлива увага повинна приділятися технічній забезпеченості залізничного парку. Відомо, що найбільш поширеним типом вагону у експлуатації є напіввагон. Одним з найбільш навантажених вузлів напіввагона є несівна конструкція. Здебільшого її пошкодження обумовлені дією значних динамічних навантажень, що виникають в експлуатації. Циклічність дії цих навантажень погіршує міцність несівних конструкцій вагонів. Найбільш поширеними пошкодженнями несівних конструкцій є тріщини, обрив зварювальних швів, деформації, перекіс тощо.uk_UA
dc.publisherСхідноукраїнський національний університет імені Володимира Даляuk_UA
dc.titleОсобливості динамічної навантаженості напіввагона з пружно-фрикційними складовими в раміuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:2022

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ловська.pdf1.91 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.