Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/22796
Назва: Особливості динамічної навантаженості напіввагона з пружно-фрикційними складовими в рамі
Автори: Ловська, Альона Олександрівна
Фомін, Олексій Вікторович
Скуріхін, Дмитро Ігорович
Рибін, Андрій Вікторович
Дата публікації: 2022
Видавництво: Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля
Бібліографічний опис: Особливості динамічної навантаженості напіввагона з пружно-фрикційними складовими в рамі / А. О. Ловська, О. В. Фомін, Д. І. Скуріхін, А. В. Рибін // Транспорт: наука та практика: матеріали I-ї Всеукраїнської науково-практичної конференції, 27 травня 2022 р. – Сєвєродонецьк: СНУ ім. В.Даля, 2022. – С. 84-86.
Короткий огляд (реферат): Перспективи розвитку транспортної інфраструктури зумовлюють необхідність підвищення ефективності експлуатації залізничного транспорту, який вже тривалий час є її провідною галуззю. При цьому особлива увага повинна приділятися технічній забезпеченості залізничного парку. Відомо, що найбільш поширеним типом вагону у експлуатації є напіввагон. Одним з найбільш навантажених вузлів напіввагона є несівна конструкція. Здебільшого її пошкодження обумовлені дією значних динамічних навантажень, що виникають в експлуатації. Циклічність дії цих навантажень погіршує міцність несівних конструкцій вагонів. Найбільш поширеними пошкодженнями несівних конструкцій є тріщини, обрив зварювальних швів, деформації, перекіс тощо.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/22796
Розташовується у зібраннях:2022

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ловська.pdf1.91 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.