Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/22814
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНерубацький, Володимир-
dc.contributor.authorГордієнко, Денис-
dc.date.accessioned2024-05-06T15:46:08Z-
dc.date.available2024-05-06T15:46:08Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationНерубацький В. Топологія уніфікованої системи керування електричним рухомим складом / В. Нерубацький, Д. Гордієнко // Інноваційні технології розвитку машинобудування та ефективного функціонування транспортних систем : матеріали тез V Всеукраїнської науково-технічної інтернет-конференції, 25–27 жовтня 2023 р. – Рівне : НУВГП, 2023. – С. 119-122.uk_UA
dc.identifier.isbn978-966-327-571-0-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/22814-
dc.description.abstractНа даний час розроблено та впроваджено багато систем керування електричним рухомим складом. Хоча такі системи було винайдено відповідно до вимог залізниць і залізничних ліній, а також відповідно до доступних на той час технологій, вони мають спільну фундаментальну архітектуру. Зокрема, такі системи створюються з фундаментальних компонентів, що включають: – системи блокування для контролю відстані між поїздами, що курсують по станціям; – системи керування напрямком руху поїздів на одноколійній ділянці; – системи автоматичного захисту поїздів (АЗП), пов’язані з системами блокування; – пристрої централізації для здійснення маршрутного контролю в межах станції.uk_UA
dc.publisherНаціональний університет водного господарства та природокористуванняuk_UA
dc.titleТопологія уніфікованої системи керування електричним рухомим складомuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:2023

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Нерубацький.pdf3.25 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.