Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/22814
Назва: Топологія уніфікованої системи керування електричним рухомим складом
Автори: Нерубацький, Володимир
Гордієнко, Денис
Дата публікації: 2023
Видавництво: Національний університет водного господарства та природокористування
Бібліографічний опис: Нерубацький В. Топологія уніфікованої системи керування електричним рухомим складом / В. Нерубацький, Д. Гордієнко // Інноваційні технології розвитку машинобудування та ефективного функціонування транспортних систем : матеріали тез V Всеукраїнської науково-технічної інтернет-конференції, 25–27 жовтня 2023 р. – Рівне : НУВГП, 2023. – С. 119-122.
Короткий огляд (реферат): На даний час розроблено та впроваджено багато систем керування електричним рухомим складом. Хоча такі системи було винайдено відповідно до вимог залізниць і залізничних ліній, а також відповідно до доступних на той час технологій, вони мають спільну фундаментальну архітектуру. Зокрема, такі системи створюються з фундаментальних компонентів, що включають: – системи блокування для контролю відстані між поїздами, що курсують по станціям; – системи керування напрямком руху поїздів на одноколійній ділянці; – системи автоматичного захисту поїздів (АЗП), пов’язані з системами блокування; – пристрої централізації для здійснення маршрутного контролю в межах станції.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/22814
ISBN: 978-966-327-571-0
Розташовується у зібраннях:2023

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Нерубацький.pdf3.25 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.